zaterdag 23 november 2013

Arrenslee

Hoi allemaal,
 
Met het Chrissie stencil arrenslee 6001/1042 heb ik een echte arrenslee gemaakt. Ik heb 2x de arrenslee op kraft geprikt en geborduurd met Joy Yarn 6300/0101.
Daarna heb ik ze gemat op iets groter groen karton en een heel tussen stuk er tussen gemaakt. Het was een heel meet en pas werkje, maar ben heel blij met het resultaat.
De kerstster heb ik zelf gemaakt met de paper blossom ponsen lelie 6100/0111, gevuld met kersenbonbons is het een super leuk kadootje.
 
Groetjes Anke

 









4 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje om te zien en met het bonbons er in ook super leuk om als cadeautje te geven.

    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie, ik heb die borduurmal ook nog, maar het tussenstuk ben niet zo handig met doosjes..maar complimenten..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk ideetje, dat heb je heel mooi gemaakt Anke.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtcreatie is dit! Super mooi gedaan! Zo leuk om als kerstkadootje aan iemand te geven!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen