maandag 27 mei 2013

ROOD!

Goedemorgen allemaal,

Voor vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de stempel van de Roos.
Ik heb er het volgende voor gebruikt, natuurlijk de roos stempel 6410/0041 die heb ik met disterss barn door en dried marigold en forest moss gekleurd
Ook de randen van de kaart heb ik bewerkt met forest moss
De rand is de mooie Happy mal van Joy 6002/1104 ik heb hem uit het mooie glitterpapier 8011/0424 gehaald, je kan hem ook nog borduren maar ik heb dat niet gedaan.
Het mooie rode lint dat erdoor zit is 6300/0203.
Verder heb ik er wat fantage op gedaan, geeft zo'n leuk effect.


Leuk dat jullie weer zijn komen kijken, ik wens iedereen nog een hele fijne dag zo de eerste van de nieuwe week,en het zonnetje is er ook al.

4 opmerkingen:

  1. prachtige kaart is het geworden, mooi ingekleurd,en leuk ook met de sierrand ernaast.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw Joke wat een super mooie kaart!
    de stempel is ook super mooi..

    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel hoor erg leuk om reacties te krijgen.

      Liefs Joke

      Verwijderen