woensdag 1 mei 2013

Especially for you



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een doosje zien.

Ik heb bovenstaand doosje gemaakt met een schitterende mal van JoyCrafts / Noor! design 6002/0146.

Een tijdje terug heb ik jullie een doosje laten zien met de vierkante mal 6002/0147 maar heb het nu met deze mal een doosje gemaakt. 


Op de zijkanten heb ik mal 6002/0133 gebruikt. Ik heb deze in deeltjes verwerkt.






Ik hoop dat jullie het doosje leuk vinden.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Groetjes Ineke




3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig doosje heb je ervan gemaakt.echt super mooi.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig lief doosje heb je ervan gemaakt Ineke,schitterend.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen