zaterdag 27 april 2013

Pimpelmeesjes

Hoi allemaal,

Ik heb nog een kaartje gemaakt met het nieuwe Maja design papier , het is een echt voorjaarskaartje geworden. Ik heb de leuke vogelkooi gebruikt van Lin en Lene met de bijbehorende vogeltjes, ik heb de vogeltjes met potlood omgetoverd tot pimpelmeesjes.
Zeker nu het voorjaar is en de vogeltjes allemaal een nestje aan het maken zijn, vind ik het gezellig om erbij te gebruiken.
De borduurrand aan de onderzijde is een nieuwe rand van Erica die nu in de winkel ligt, je kan er een lintje doorheen rijgen, ik heb hem ongeborduurd gelaten, omdat ik dat prikrandje ook erg leuk vind staan. Het is nu net zo een kantje...De swirl is ook van Erica, heel fijntjes en super mooi!

Liefs Anke







Lin en lene vlinder rond 1201/0071
Lin en lene rond 1201/0060
erica rand 6002/1104
erica swirl 6002/1106
wolkjes 6002/0199
Lin en lene vogelkooi en vogeltjes 1201/0046


3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend voorjaarskaartje, en wat mooi heb je de vogeltjes ingekleurd, heel mooi gedaan.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Jole ik vind die kleine vogeltjes ook zo leuk.
    Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwoww...wat is deze leuk en moooi geworden, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen