zondag 3 maart 2013

Bedankt voor wie je was


Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die al een poosje geleden heb gemaakt. Het is een kaart met de condoleance tekststempels van JoyCrafts 6410/0012.

Ik heb bij deze kaart ook de mooie doiley 6003/1002 gebruikt. Ik heb hem 1 keer uit anjerwit en 1 keer uit designpapier gestanst. Bij de tweede heb ik het middengedeelte weggehaald. Het designpapier komt uit een vintageblokje van JoyCrafts 6011/0102.

Ook het mooie kraft is van JoyCrafts 8089/0206. Het mooie plaatje komt van een ouder knipvel van Mariannedesign.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer mooi vinden al is de bestemming van deze kaart niet zo mooi.

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

3 opmerkingen:

  1. Dat is een hele mooie Ineke, ik hoop dat hij nog lang in je bezit is.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart Ineke
    heb er zelf ook net 2 condoleance kaarten geplaatst.

    gr,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen